reklama

Storytelling w promocji produktów turystycznych

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Asia Paś

Storytelling w promocji produktów turystycznych - Zdjęcie główne

Ustrzyki Dolne | foto Asia Paś

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Gmina Ustrzyki Dolne organizuje seminarium " Storytelling w promocji produktów turystycznych"
reklama

Podczas seminarium dowiesz się czym jest storytelling w turystyce i jak z niego korzystać.  Dzięki storytellingowi można zbudować zaufanie i trwałe relacje, które zaprocentują skuteczną promocją i sprzedażą  produktów i usług turystycznych.

 

Można się będzie nauczyć jak wydobyć  naturalną zdolność do budowania więzi, zaufania i empatii i dotrzyj - poprzez historie i uważne słuchanie - do potrzeb swoich klientów.

 


 

Warsztaty odbędą się 5️ października o godzinie 14.00. Stacjonarnie w świetlicy wejskiej w Ustjanowej Dolnej lub  online - należy wysyłać swoje zgłoszenie na maila  projekty@ustrzyki-dolne.pl.

 

 

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama
reklama