reklama

Przedstawiciele branży turystycznej z kraju z zagranicy w Bieszczadach. Odwiedzili popularne atrakcje

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna

Przedstawiciele branży turystycznej z kraju z zagranicy w Bieszczadach. Odwiedzili popularne atrakcje - Zdjęcie główne
Zobacz
galerię
7
zdjęć

Tyrolka w Bieszczad.ski | foto Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna

Udostępnij na:
Facebook
AktualnościWażni przedstawiciele branży turystycznej odwiedzili Bieszczady, by omówić przyszłość polskiej turystyki na XII Forum Polskiej Organizacji Turystycznej, Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych. Spotkanie w Arłamowie zgromadziło liderów turystyki krajowej i zagranicznej, dając przestrzeń do wymiany doświadczeń, omawiania kluczowych trendów oraz tworzenia wspólnej wizji rozwoju turystyki w Polsce i regionie Europy.
reklama

Bieszczady gościły ważne osobistości branży turystycznej, które przybyły na XII Forum Polskiej Organizacji Turystycznej, Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych. Spotkanie odbyło się w Arłamowie, a jego celem była wymiana doświadczeń, omówienie nowych kierunków w turystyce oraz dyskusja nad strategią marketingową Polski do 2030 roku. Zainaugurowane przez prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej, Rafała Szmytke oraz Wiolettę Rejman z Podkarpackiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, forum skupiło liderów turystyki zarówno z Polski, jak i z zagranicy, którzy przez kilka dni analizowali kluczowe wyzwania i możliwości rozwoju tego sektora.

reklama

Rozwój regionalny i nowoczesny marketing turystyczny

Bogaty program Forum obejmował panele dyskusyjne, warsztaty i sesje tematyczne poświęcone między innymi nowoczesnym metodom promocji oraz rozwojowi turystyki regionalnej. Wiele miejsca poświęcono współpracy pomiędzy organizacjami turystycznymi i efektywnemu planowaniu kampanii promocyjnych, z naciskiem na zrównoważony rozwój. Uczestnicy mieli także możliwość zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej, których celem jest skuteczna promocja Polski jako destynacji turystycznej.

Strategia zarządzania marketingiem turystycznym do 2030 roku, zaprezentowana podczas obrad plenarnych, wskazuje kierunki rozwoju i priorytety na najbliższe lata. Omówiono również działania Polskiej Organizacji Turystycznej planowane na rok 2025, kładąc nacisk na rozwój kompetencji branży oraz promocję wyjątkowych atrakcji turystycznych Podkarpacia, które zyskały już uznanie na szczeblu krajowym i międzynarodowym.

reklama

Innowacyjne podejście do promocji i lokalne atrakcje

W trakcie Forum uczestnicy mieli okazję wziąć udział w atrakcyjnych wydarzeniach terenowych, które zaprezentowały różnorodność turystyczną regionu. Organizatorzy przygotowali bogaty program wycieczek po lokalnych atrakcjach, takich jak zjazd tyrolką i jazda hulajnogami terenowymi w ośrodku Bieszczad.ski w Wańkowej, przejażdżka Bieszczadzkimi Drezynami Rowerowymi, a także wizyta w Bieszczadzkiej Szkole Rzemiosła oraz zwiedzanie browaru Ursa Maior. Kulminacją dnia była uroczysta kolacja połączona z koncertem zespołu Tołhaje, który podkreślił tradycje muzyczne regionu.

Wieczorne sesje warsztatowe przyciągnęły uczestników zainteresowanych efektywnym wykorzystaniem mediów społecznościowych do promocji turystyki. Szczególne zainteresowanie wzbudziły szkolenia dotyczące krótkich form wideo, których popularność w mediach rośnie, a które stanowią jeden z kluczowych elementów promocji. Eksperci omówili zasady tworzenia angażujących treści oraz sposoby dotarcia do odbiorców przy pomocy atrakcyjnych, zwięzłych materiałów filmowych.

reklama

WRÓĆ DO ARTYKUŁU
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama