Bieszczady gościły ważne osobistości branży turystycznej, które przybyły na XII Forum Polskiej Organizacji Turystycznej, Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych. Spotkanie odbyło się w Arłamowie, a jego celem była wymiana doświadczeń, omówienie nowych kierunków w turystyce oraz dyskusja nad strategią marketingową Polski do 2030 roku. Zainaugurowane przez prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej, Rafała Szmytke oraz Wiolettę Rejman z Podkarpackiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, forum skupiło liderów turystyki zarówno z Polski, jak i z zagranicy, którzy przez kilka dni analizowali kluczowe wyzwania i możliwości rozwoju tego sektora.
Rozwój regionalny i nowoczesny marketing turystyczny
Bogaty program Forum obejmował panele dyskusyjne, warsztaty i sesje tematyczne poświęcone między innymi nowoczesnym metodom promocji oraz rozwojowi turystyki regionalnej. Wiele miejsca poświęcono współpracy pomiędzy organizacjami turystycznymi i efektywnemu planowaniu kampanii promocyjnych, z naciskiem na zrównoważony rozwój. Uczestnicy mieli także możliwość zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej, których celem jest skuteczna promocja Polski jako destynacji turystycznej.Strategia zarządzania marketingiem turystycznym do 2030 roku, zaprezentowana podczas obrad plenarnych, wskazuje kierunki rozwoju i priorytety na najbliższe lata. Omówiono również działania Polskiej Organizacji Turystycznej planowane na rok 2025, kładąc nacisk na rozwój kompetencji branży oraz promocję wyjątkowych atrakcji turystycznych Podkarpacia, które zyskały już uznanie na szczeblu krajowym i międzynarodowym.
Innowacyjne podejście do promocji i lokalne atrakcje
W trakcie Forum uczestnicy mieli okazję wziąć udział w atrakcyjnych wydarzeniach terenowych, które zaprezentowały różnorodność turystyczną regionu. Organizatorzy przygotowali bogaty program wycieczek po lokalnych atrakcjach, takich jak zjazd tyrolką i jazda hulajnogami terenowymi w ośrodku Bieszczad.ski w Wańkowej, przejażdżka Bieszczadzkimi Drezynami Rowerowymi, a także wizyta w Bieszczadzkiej Szkole Rzemiosła oraz zwiedzanie browaru Ursa Maior. Kulminacją dnia była uroczysta kolacja połączona z koncertem zespołu Tołhaje, który podkreślił tradycje muzyczne regionu.Wieczorne sesje warsztatowe przyciągnęły uczestników zainteresowanych efektywnym wykorzystaniem mediów społecznościowych do promocji turystyki. Szczególne zainteresowanie wzbudziły szkolenia dotyczące krótkich form wideo, których popularność w mediach rośnie, a które stanowią jeden z kluczowych elementów promocji. Eksperci omówili zasady tworzenia angażujących treści oraz sposoby dotarcia do odbiorców przy pomocy atrakcyjnych, zwięzłych materiałów filmowych.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.