reklama

Bartosz Romowicz wśród najbardziej wpływowych samorządowców w Internecie

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Bartosz Romowicz wśród najbardziej wpływowych samorządowców w Internecie - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Aktualności
reklama

Ranking stworzono na podstawie analizy 142 facebookowych profili burmistrzów i 88 profili prezydentów miast. W badaniu brano pod uwagę takie wskaźniki jak liczba opublikowanych postów, liczba interakcji z mieszkańcami (polubień, komentarzy i udostępnień) oraz złożony wskaźnik określony przez badaczy jako Performance uwzględniający popularność publikowanych postów, aktywność burmistrza oraz liczbę osób obserwujących profil. Wszystkie dane były dwukrotnie normalizowane następnie zaś ekspert IBIMS ds. mediów społecznościowych dokonywał dodatkowej oceny jakości treści zamieszczanych na profilu.

Wyróżnienie dla burmistrza Ustrzyk Dolnych

W zestawieniu najaktywniejszych burmistrzów w Polsce, na podium uplasowali się odpowiednio Emilian Bera, włodarz Jaworca, Tomasz Szczerba, burmistrz Wojtkowic oraz Arkadiusz Ptak z Pleszewa. W pierwszej dziesiątce znalazł się również Bartosz Romowicz. Na podstawie przeprowadzonych badań, burmistrz Ustrzyk Dolnych na koniec 2021 roku miał na swoim facebookowym koncie 6442 polubień. Na przestrzeni dwunastu miesięcy zamieścił on 618 postów, co daje średnio 1,7 posta na dzień. Łączna suma polubień wszystkich wiadomości wyniosła 28291, a komentarzy pod wpisami 4100.

reklama

Autorzy raportu podkreślają również, że sama wielkość profilu wcale nie determinuje wysokiego poziomu zaangażowania odbiorców. Często jest wręcz przeciwnie i wraz ze wzrostem popularności profilu rośnie trudność w docieraniu z komunikacją do mieszkańców.

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama