reklama

Duże zainteresowanie konkursem Nadleśnictwa Stuposiany. Ponad 1000 propozycji na "żubrowe imiona"

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Nadleśnictwo Stuposiany

Duże zainteresowanie konkursem Nadleśnictwa Stuposiany. Ponad 1000 propozycji na "żubrowe imiona" - Zdjęcie główne

foto Nadleśnictwo Stuposiany

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

AktualnościZakończył się konkurs na imiona dla dwóch młodych żubrów, które niedawno przyszły na świat w zagrodzie w Mucznem. Spośród ponad tysiąca nadesłanych propozycji, Nadleśnictwo Stuposiany musi wybrać teraz dwie najlepsze. 
reklama

W 2022 roku w zagrodzie pokazowej przyszły na świat dwie żubrzyce, które aktualnie nie mają swoich imion. Z tego powodu Nadleśnictwo Stuposiany po raz kolejny postanowiło zorganizować konkurs, którego celem jest wybranie spośród przesłanych propozycji – dwóch najlepszych imion. Ewelina Baran podkreśla, że ważne, by były one niepowtarzalne i oryginalne.

Konkurs polegał za zaproponowaniu imion żeńskich rozpoczynających się od „PU…”, ponieważ to właśnie na te litery zaczynają się imiona żubrów z linii białowiesko-kaukaskiej, takiej jak hodowana w muczniańskiej zagrodzie.

reklama

Zakończyliśmy przyjmowanie propozycji imion dla młodych żubrów z muczniańskiej zagrody. Jest ich ponad 1000. Teraz jury będzie miało niemałą trudność, by wybrać z nich tylko dwa. Postaramy się jak najszybciej podać zwycięskie imiona. Prosimy o cierpliwość

- informują pracownicy Nadleśnictwa Stuposiany

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama